Nu är det fredag igen

I dag mår jag MYCKET bättre, så jag skulle tro att det går åt rätt håll. Nu är det bara lite hosta kvar.

I går fixade ju Sami moppen och jag provade att starta den idag, den funkade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tog en tur till bolaget för att handla lite öl till min kära man.

Annars har det inte hänt så mycket här hemma.

Carro ska snart iväghon ska ut på krogen i kväll. Det var riktigt länge sedan hon var ute nu. Hoppas hon får kul.

Terese är just nu inne i stan och väntar på Daniel som kommer med Karlstads bussen 20.30.

I morgon ska vi tydligen ta med oss hunden och åka till Botkyrka motorklubb och kolla när en av Samis jobbarkompisar ska köra offroad. Kan bli kul att kolla på.

Annars har jag ingen aning vad som kommer att ske i helgen.

Pappas sjukgymnast kom hem till honom igår och lämnade en upphöjning till toaletten, den var helt underbar enligt pappa. Sjukgymnasten hade även sagt till honom att han ska lägga sin energi på annat än att kämpa med att komma upp och ner från toan.

Förmiddagarna går tydligen helt ok för honom men eftermiddagarna är fruktansvärda. Fanfanfanfanfanfan..........

Nu ska jag hälla upp lite glass och kolla på friidrotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0