I dag är det min födelsedag!!!

Grattis på födelsedagen till mig!!!!!

I morse kom det första grattis sms'et klockan 7 sen droppade dom in med jämna mellanrum.Telefonen gick varm hela förmiddagen.
Jag lyckades ta mig iväg till affären för jag var ju tvungen att handla så det blev en tårta.

Väl hemma igen blev det lite städning med hjälp av Carro. Jag bakade tårtan.
Carro gick iväg ett tag och när hon väl kom hem igen fick jag en hel påse med presenter, jag fick en grillbok, lattevisp, en liten rosa väska med rosa trädgård "verktyg" och ett örngott med texten "världens bästa super morsa" på.

När Sami kom hem fick jag även en present av honom, det var en ny bilstereo och högtalare, snart ska det spelas ordentligt.

Min morfar ringde (fick hjälp att slå numret) och grattade mig. Jättekul!

Mamma och pappa kom hit på kvällen och fikade, av dom fick jag pengar och en blomma.

Nu ser man på pappa att han har ont och då menar jag verkligen ONT. Han har ökat upp sin morfindos väldigt mycket och ändå hjälper det inte. Det är inte roligt att se att han lider så mycket nu. I morgon ska dom till sjukhuset så då får vi veta vad som händer. Dom kan stråla igen mot smärtan, det har ju hjälp tidigare.

Just nu verkar det som min man håller på att få ett nytt ryggskott, förmodligen hände det nåt med ryggen på städdagen. Han är lite svullen och går som han vore 90 år.   


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis!



Sjunger å hurrar dej!

2009-04-27 @ 23:03:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott! (jag hade möte hela dagen och kvällen igår så jag missade din dag).

/Ylva

2009-04-28 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0