Jä.la fönsterföretag

Våra fönster har fortfarande inte kommit. Fick ju besked förra veckan att dom skulle komma på måndag eller tisdag, men icke då. I dag när jag ringde och frågade så fick jag till svar att dom hade sökt mig på mobilen och sms igår. Jag ringde till fönsterfirman i dag och dom har lämnat ut mitt gamla mobilnummer. Jag bytte nummer för 3 månader sedan och lämnade det till dom.

Det är ju lite konstigt att jag har fått två leveranser tidigare där dom ringt på mitt nya nummer.
Nu ska i allafall 4 till fönster komma i morgon mellan 11-14, det ska bli spännande att se hur fort montören kan komma.

I dag är Carro på Skansen och pratar. Terese är i skolan och Sami på jobbet.

I kväll ska jag på styrelsemöte det ska bli kul, lite lekstuga.

Nu ska jag ta en promenad med hunden.

Pappa ska få sin cellgiftbehandling kl 13 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0