Snart är det bakdags

För en stund sedan tog jag moppen och åkte till centrum och handlade, det är så skönt att slippa  dra "dramaten" vagnen.

Jag ska snart sätta i gång och baka matbröd, det ska bli rågbullar.

Carro har beställt en parasollfot genom skolan, vi slängde våran förra året för den hade gått sönder.

Jag är så sugen på att ta bort presseningen över utemöblerna men det kanske är lite för tidigt. Det känns inte som så när man ser att det blommar i gräsmattan redan.

Nej nog för den här gången nu ska jag baka.


Kommentarer
Postat av: Anna Karin

Idag såg jag den första krokusen, en vit söt liten sak stack upp ur gräsmattan.HUrra för våren.
kRAM!

2008-03-04 @ 13:14:01
URL: http://hem.bredband.net/b3331
Postat av: Terese

dom var jätte goda mamma!

2008-03-04 @ 19:40:31
Postat av: Anneli

Ja det är klart, så fort det syns på magen så. :P Hihi.
Jodå de är okey här, lite seg och mår lite dåligt bara. Hur är det själv då? Kramar

2008-03-04 @ 20:49:27
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0