Onsdag morgon

Nu har jag ätit frukost och druckit mitt kaffe. Huvudvärken från igår är borta tack och lov.

Nu sitter jag och kollar på Vakna med The Voice, dom är bra när dom pratar med det är så jobbigt när det spelas samma låtar hela tiden.

Pratade just med mamma och hon skulle göra i ordning pappas Betapred tabletter som han ska ta nu innan cellgifterna idag.
Den 9:e April ska pappa på en ny röntgen, vilket är lite oroligt.

Tjejerna ligger fortfarande och sover, dom får göra det ett tag till innan dom får ta och komma upp.

Jag ska till Skärholmen i dag och gå på Apoteket, måste hämta mina mediciner.

Vad som händer annars idag har jag ingen aning om.

I morgon förmiddag kommer en kompis hit och fikar.

Det var allt för nu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0