I DAG SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I DAG FYLLER CARRO 18 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, HOPPAS DIN DAG BLIR UNDERBAR!!

     VI ÄLSKAR DIG!

Det är lite kvar att göra här hemma innan alla gäster kommer. Först ska jag skjutsa Terese till konfirmationen sen ska jag garnera tårtan blåsa upp ballonger (det är klart 18 åringen ska ha ballonger) plocka undan det sista, duka fram, sen vore det väldigt bra om jag hinner hoppa in i duschen.

Jag tror att jag kommer att somna ovaggad i kväll.
Vi måste ju kolla på melodifestivalen också å se om det blir nån skräll eller inte.

Nej det är lika bra att sätta igång och göra lite nytta man kan ju bli förslappad om man sitter ner för länge.


Ha en underbar dag Carro och alla andra.

Kommentarer
Postat av: Jennie

grattis till henne :)

2008-03-15 @ 10:16:35
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: susanne

HEJ!
Du får gratta henne så mycket, den lilla "kyckling-ungen". som sagt var tänk att våra barn börjar bli så gamla. suck!
Kram Susanne

2008-03-15 @ 10:49:17
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0