På Susannes begäran

Jo Susanne det har hänt lite sen vi kom hem från Spanien.
Vi har fått en middags inbjudan till Er på lördag, vi väntar med spänning på vilken tid det blir :)
 
Jag jobbar på som vanligt. I dag är Sami och kör på bana i Gelleråsen.
 
För ett par veckor sedan skjutsade vi ner Carros kille Jimmy till Göteborg, där han ska plugga i 2 år.
I slutet av den här månaden flyttar även Carro ner även hon ska plugga fast på distans.
 
Lite jobbigt att alla barn bor så långt ifrån, en i Uppsala och en i Göteborg.
Nu kan jag ju ialla fall få gå på Liseberg, vi har lite planer på att åka ner och gå dit till jul.
 
På måndag ska jag till Huddinge sjukhus, min livmoder är förstorad och dom har tagit biopsi prov. Så lite nervöst är det innan svaret kommer VAD det är för något, det jag vet är att operation blir det.
 
Så nu håller vi tummarna att svaret är bra :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för att du lyssna på mig. Låter ju inget bra med sjukhuset precis. Då får du känna hur det är att längta efter dina barn nu när dom bor en bit ifrån ju. Tycker Södertälje är långt borta...
Tycker Ni att 18.00 är försent eller...
Jag ringer dig någon dag iveckan..
Kram

2014-09-08 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0