Bokat resa och operation

I veckan nu bokade Sami och jag våran semester. Vi åker till Alicante den 28/7-8/8. Vi passar på att fira min kära man som fyller hela 40 år den 6/8 och inte vill vara hemma då........ :)
Vi har ju även bröllopsdag lite innan den 15/7, då är det 14 år sedan vi gifte oss.
 
Det ska bli så mysigt och skönt att komma iväg lite.
 
I tisdags var ju Ella på Spirometri på Huddinge Sjukhus, där komstaterade läkaren att hon INTE har astma utan väldigt förstorade halsmandlar och polyper som ska opereras bort så fort som möjligt.
 
Jag var ju på MR-röntgen förra veckan och i morgon ska jag tillbaka till läkaren och få svar. Man blir ju lite orolig när man får brev hem med en läkartid inbokad, förra gången jag gjorde MR fick jag bara hem ett brev att allt var bra, samma när jag var och tog prover också ett brev hem att allt såg bra ut..........
 
 

Kommentarer
Postat av: Gissa det du!

Är inte sugen alls att åka till värmen (snyft)...
Vi tar nog våran resa i november när gubben fyller jämt istället!

2014-06-17 @ 23:55:31
URL: http://susannetant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0