Fredag hela dagen i dag!

Äntligen fredag!
Fast iof så tycker jag att veckorna går lite väl fort. I dag åkte Ella till sin pappa och kommer inte hem förrän på måndag efter dagis.
Terese börjar ju jobba igen på måndag så då blir det lååånga dagar för goungen på dagis.
 
Jag trivs som sagt väldigt bra på mitt jobb, fast man säljer gravstenar till folk så  är 99% av kunderna väldigt trevliga och tacksamma här. Sen är det ju så att dom "knäppa" kunderna kommer man ju aldrig ifrån.
 
I morgon ska Sami och jag på Robbans 40 års "kalas".
 
På söndag ska vi nog bara slappa, det känns som det behövs.
 
 
Funderar lite på om jag ska klippa mig och kanske slänga in nån färg i håret efter jobbet idag, vi får se vilket humör jag är på kl 17.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0