Mycket har hänt

Nu är det en period som är lite halv jobbig.

I fredags skulle Sami hämta mig på jobbet men han kom inte längre än till midsommarkransen där tog resan slut, han krockade, tack och lov gick det bra för honom. Jag körde in honom till akuten på kvällen för en koll men det är "bara" mjukdelarna som fått stryk, bilen mår inte så bra......

På lördagen dog mammas bästa väninnas mamma bort, i söndags dog mammas moster :(

På fredag den 23 på Ellas 1 års dag åker mamma och jag till Söderhamn på begravning.

På lördag 24 fyller Terese 20 och har sitt och Ellas kalas hemma. På söndag ska Carro och jag på utbildning på jobbet.

Jag skulle behöva ha några flera timmar på dygnet känns det som!


Kommentarer
Postat av: susanne

händer det inget här längre???

2013-01-13 @ 16:52:48
URL: http://efter50.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0