Lördag och regn

Jaha då var det helg igen och regnar gör det.

Det känns som höst när det är sånt här väder hela tiden.

Jag tillbringar mina vardagar hos Fru Bryttmar där jag sitter och virkar hela dagarna, jättekul........
Dom har fixat ett CV så nu är det jobbsökning som gäller.

Både mamma och jag längtar tillbaka till Mallorca och värmen. Men jag har bokat en ny "utlandsresa" till mig och Sami, vi åker till hans pappa och Liisa i Finland den 6/7-9/7. Eftersom jag är inskriven på nåt program på AF så får jag bara 2 veckors semester och det blir v 27 & 28.

I går hade vi en riktig tjejdag, jag mamma Carro Terese & Ella åkte först till Many Things i Nykvarn, underbart mysig butik sen blev det lunch på Mångfaldens Hus innan vi åkte vidare till Hedlandet.

Där passade jag på att köpa en ny köksmatta, en lång svart med vita stjärnor på!

I dag händer nog inte så mycket, D är här och ska träffa Ella.
Sami spelar, jag kollar jobb och på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0