23 januari

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min mammas födelsedag!

Idag blir Ella 2 månader och det ska firas med läkarbesök på BVC.

Igår var min och brorsans familj hemma hos mamma på födelsedags middag, det var både gott och trevligt!

Den här veckan är det fullt upp med olika besök, mamma och jag ska även hinna baka bullar till Ellas dop som är på lördag. Tårtorna är beställda så dom hämtar vi på lördag innan dopet.

Jag ska fixa en doppresent, vet vad jag ska göra men det kan jag inte skriva här eftersom Ella eller hennes mamma läser bloggen!

I lördag var jag med Sami på jobbet ett par timmar, han har väldigt mycket att göra.

Nu ska jag snart börja röra mig mot mitt garage och hoppas på att jag slipper skotta mig i eftersom spaden är där.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0