Smärt teamet.....

Under dom senaste 2 veckorna har jag träffat ett smärtteam som består av: Läkare, sjukgymnast, arbetsterapeut och KBT-terapeut.

Jag har svarat på samma frågor miljoner gånger, fyllt i på lappar vart det onda sitter, tagit prover och undersökts.

Idag hade vi ett teammöte med alla inblandade, vilket resulterade i lite fler diagnoser! Till min "meritlista" kan jag nu lägga till:

Bechterews, psoriasis, fibromyalgi, myalgi, impingement hö axel, tendios och nervpåverkan ländrygg......

Jag ska träffa alla flera gånger, hos sjukgymnasten ska jag prova Tens och läkaren ska kolla igenom medecineringen.

Ett tag så misstänkte dom att jag skulle ha D-vitamin och B12 brist, men se det hade jag inte. Däremot var reumafaktorn förhöjd......

I går var båda mina barn här med sina pojkvänner och åt middag, trevligt trevligt!

I morgon åker mamma, en väninna till henne och jag till Gustavsberg och kollar lite i porslinsbutikerna.

Terrese växer och blir större och större, i morgon (tror jag) går hon in i vecka 28, nu är det inte långt kvar till Ella är här!!!!!!



I fredags var det 9 månader sedan min älskade pappa blev en ängel <3

Mamma och jag åkte till Skogskyrkogården och tittade på min farmors sten som nu är på plats.


Sami ser jag inte så mycket av nu för tiden, dom håller på att flytta in i nya lokaler med jobbet så han tillbringar 12-15 timmar per dyng på jobbet. På fredag ska han i alla fall vara ledig, så då får jag kanske träffa honom om han inte tar årets sista hojtur då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0