Underbara 2 veckor!!!!!

Nu har vi varit hemma i 4 dagar, det känns ju lite si och så. Det bästa med att komma hem var att middagen stod på bordet. Våra älskade barn med respetive pojkvänner och min kära mamma var hemma hos oss!!!!!

För att sammafatta veckorna i Malaga med några ord så säger vi så här: WKD Blue, varmt, underbart och helt fantastiskt.


    

    

         



Det var ett litet urval av bilder, jag ska ladda över en hel del som jag har i iphonen också, så då lägger jag upp dom nästa gång.

Terese mage hade vuxit en hel del på 2 veckor och nästa vecka är det först dags för hennes student sen ultraljudet. Det blir spännande.

Jag var hos läkaren i går och blev förlängt sjukskriven i 1 månad till, fick även börja äta kortisontabletter. Han sa att det kunde se till att värken blev lindrigare, det är ju verkligen värt ett försök.

I tisdags åkte mamma och jag till fjärilshuset med morfar och 14 till boende på hemmet. Inte för att morfar såg något men bara att få komma ut måste ju vara trevligt det var ju även riktigt varmt.

När vi kom hem från Malaga ville inte min dator vara med längre, så jag gick och köpte en ny, den är såå fin.

Jag berättar mer om resan i ett annat inlägg, förmodligen på grund av jetlag................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0