Nu kommer sammanfattningen av vår resa!

Vår resa började med uppstigning och frukost klockan 03,00.  På väg till Arlanda åkte vi och hämtade upp brorsan som var snäll och tog med sig våran bil tillbaka hem till honom. Det blir ju svindyrt att parkera på flygplatsen.

Vi hämtade ut våra biljetter och checkade in bagaget fixade säkerhetskontrollen. Sen var det bara att vänta.

Planet lyfte som det skulle kl 07.

Vi landade på Malaga flygplats 11 dvs 20 minuter för tidigt. Irrade ner till bagageutlämningen och hämtade ut väskorna.

Vi stannade på ett Café utanför och fikade ett tag. Efter det började en nära döden upplevelse, har ni aldrig åkt taxi med en spansk förare GÖR INTE det.

Han tutade hytte med näven, tog 4 filer på raken för att köra av motorvägen..........
Bilvägen från flygplatsen till våran lägenhet var värre än en heldag på Gröna Lund.

Som tur va kom vi fram helskinnade och fick nycklarna, lägenheten var på 2 rok med STOR balkong.

Vi packade upp och började att kolla runt lite på området.
Det blev även en promenad till stranden som låg 300 meter ner för gatan.

Vi åt våran första middag på The ClubHouse. Vid 22.30 tiden kom Samis pappa Hannu och hans fru Liisa.

Dagarna som följde var vädret lite si och så, varmt var det hela tiden mellan 25-31 g i skuggan.

Mycket promenader blev det. Vi åkte linbana 2650 meter upp i berget och tittade på en fågelshow med hökar, gamar, ugglor och örnar. Väldigt imponerande fåglar.

En djurpark fick besök av oss, där kollade vi på en show med sjölejon och papegojor, kollade på ormar, pingviner, pelikaner, fasaner mm.

Vi tog även tåget in till Malaga city, det hade varit drömmen för Carro eftersom var annan affär var det bara skor i........ <3

Det blev även bad i havet, fast vi höll oss mest till poolen.

Fick en ny favorit dricka WKD Blue !!!!!!!! Sjukt god!

Marinan var en upplevelse i sig, vilka båtar, dom var INTE SMÅ.......

Passade på att kolla in Antonio Banderas bar, fast han var inte där just då.

En av dagarna sista veckan tog Sami och jag en promenad för att handla lite presenter, vi bara gick och gick helt plötsligt står det Torremolinos på en skyllt......ups det var 4 stationer med tåget dig. Vi hade gått i över en timme, så det blev till att vända om och börja gå hemåt igen. Det blev en lite längre väg hem eftersom vi gick efter stranden.

Sammanfattningsvis har vi haft det helt underbart i 2 veckor, något som vi mer än gärna gör om!!!
Passade även på att klippa mig!

Vi firade även Liisa som hade födelsedag!

Sami passade på att "träna" lite.......