11 årig bröllopsdag idag !

I dag har Sami och jag varit gifta i 11 år!


Det har hänt massor sedan jag skrev senast.

Terese har tagit studenten, vädret under utspringet var riktigt dåligt det spöregnade men under eftermiddagen klarnade de upp och blev bra.


Vi har haft en inneboende i ca 2 1/2 månad. Terese och Dennis bor mer eller mindre också här hemma just nu.

Jag är fortsatt sjukskriven, för tillfället till den 1 aug.
Jag har även fått börja äta Lexaxin för sköldkörteln.

Sami börjar sin semester nu på måndag, han ska vara ledig i 3 veckor. Nu den här veckan som har varit så har han byggt ett garage till Ducatin.

I dag var Terese och Dennis på ett nytt ultraljud, där fick dom reda på könet på bebisen!!!!!!

I morgon ska vi på svärmors 60 års fest.

Under semestern ska vi försöka åka på en liten tur med motorcykeln, vart vet vi inte ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0