Kryssningen är över nu

I söndags kl 18 la Birka Paradise ut från Stadsgårdskajen, med på båten var mamma,brorsan, Sami och jag.

Mamma och jag bodde i en av lyxhytterna. Kanonmysig hytt med sovrum, vardagsrum, badrum med bubbelbadkar och dusch och en gästtoalett.





Vi hade första dukningen på middagen, maten var helt underbart god. Efter maten vart det kaffe i baren.

Sen blev det taxfree butiken som fick besök av oss. Lite av varje blev inhandlat.

Vi satt sedan en stund i danssalongen. Mamma och jag gick och la oss 00.30. Lite senare gick "vissa" andra och la sig (5.00)

Mamma och jag fick upp våran frukost till hytten kl 8, det var så gott.

När vi lite senare gick ut på däck mötte vi brorsan. Sami passade på att sova lite till efter frukosten.

Taxfree butiken fick ytterliggare 2 besök under hemresan.

Lunchen var lika god som middagen. Hemresan avslutades med kaffe i danssalongen.


På vägen hem från båten släppte vi av Sami som skulle på möte med jobbet. Jag skjutsade hem mamma och åkte vidare till Ormkärr och mötte upp Terese som skulle tatuera sig igen.


Resultatet blev kanonfint. Jag ska också boka en tid hos Jeppe, vet redan vad jag ska göra ska bara bestämma mig för vilken plats den ska sitta på.

I går åkte mamma och jag och hälsade på morfar en stund. Jag passade även på att klippa mig.

Kvällen gick i värkens tecken.

I dag har jag inte gjort något alls, somnade på soffan och sov i 3 timmar riktigt skönt.

Nu har Terese kommit hem från sin praktik så jag ska nog fixa lite middag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0