Sammanfattning av sommaren!

Den 8 juli firade vi morfar som fyllde hela 95 år!


Sami har byggt ett "garage" till sin motorcykel, jag hjälpte till en hel del med glada tillrop.

Vi har varit på svärmors 60 års fest.

Vi har även haft besök av min svärfar och hans fru, dom kom hit för att min svägerska skulle ha dop för sin son. Dopet var fint och när det var över blev det även bröllop. Jag hade redan räknat ut det men det är ju aldrig någon som lyssnar på mig!!!

Carro och David åkte på husbilssemester och hade sitt första stopp på våran parkering där dom bjöd på fika.


Den 5 augusti åkta mamma och jag på en liten Sverige turné. Vi började våran resa i Kalmar.

Där bodde vi på Slottshotellet, vi hade en himla tur för Tältturnén var där så vi kunde lyssna på Takida och Europe från rummet.


Anledningen till att vi var i Kalmar var för att brorsan skulle "köra" Kalmar Triathlon. Vi var på plats under hela tiden brorsan var i farten från 6.45 på morgonen.

Han genomförde hela loppet på 13 timmar och 20 minuter!!!!!!!


På söndagen efter frukosten åkte vi vidare till ett litet ställe i närheten av Markaryd där Terese och Dennis var på semester med hans familj. Vi sov hos dom en natt innan våran resa gick vidare till Mellbystrand. Mamma tältade där varje sommar när hon var liten.


Därefter begav vi oss till Ullared...........jag behöver nog inte säga mer.......


Vi var inne i butiken i 1 timme det räckte gott och väl.

Efter Ullared åkte vi till Scandic Hotel Elmia i Jönköping, åt en jättegod middag innan sängen kallade.

Morgonen efter åkte vi till Gränna och köpte lite polkagrisar och passade på att överraska ett par gamla grannar till oss som bor där. Riktigt kul var det att träffa dom, jag har inte gjort det på minst 25 år.
Där blev vi bjudna på riktigt goda räksmörgåsar och kaffe.

Sen började våran resa hemmåt. Vi kom hem vid middagstid på tisdagen.

Terese har vuxit ordentligt nu, hon är ju nu i v 24+någonting.


På måndag och 2 veckor framåt ska jag på massa olika besök på VC och Reagerakliniken för att träffa deras smärtteam.
Vissa dagar är det även 2 besök samma dag.

Nu sitter jag och väntar på att Sami ska komma hem, han kör Mälaren Runt i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0