Redan september

Det har redan hunnit bli september och höst. Det gick lite fort i svängarna tycker jag, när det redan nu är 4-5 grader på nätterna.

Förra veckan var jag som vanligt och handlade med mamma, passade även på att fylla i mina naglar.

I torsdags hade jag storstädning i vardagsrummet, drog fram soffan plockade ut allt ur bokhyllan putsade fönster skurade golv dammtorkade allt. Det var så skönt och fint när det blev klart.

Det betalade sig ju självklart på fredagen och lördagen med värk men det är ju sånt jag får leva med.

På söndagen fyllde vi hela bilen med skräp, vi åkte och kastade allt emballage från nya sängarna och dom gamla sängarna åkte i soperna.

Med pappa är det lite si och så, han får blod lite då och då nu. Jag har planer på att åka dit och fika i morgon.

I kväll ska jag kolla på nya "Halv åtta hos mig" och "Biggest Loser".


Kommentarer
Postat av: susanne

samma här, jätte fika sugen... Dagarna bara försvinner... fattar inte hur jag skall hinna allt..

Kram Susanne

2010-09-07 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0