Kallt och mörkt

Nu är det höst. Två dagar på raken har det varit +3,6 grader när jag vaknat. Det är kallt. Läste i Metro att vintern som kommer ska bli den kallaste på 1000 år.Vintern som var säger dom var mild, i he...et heller. Vi höll ju på att frysa ihjäl och hade ju hur mycket snö som helst.

Jag har som vanligt varit en hel del hos mamma och pappa. Vi handlar ju en gång i veckan mamma och jag sen fikar vi väldigt mycket.

I går var jag på överlämningsmöte med arbetsförmedlingen. Min sjukersättning går ju ut den 31/10 så från den 1/11 är jag inskriven på AF.

Terese tillbringar sina dagar på praktiken, i skolan och simhallen.

Carro jobbar just nu hos sin snälla faster. Jag ska snart sätta igång och packa hennes grejer eftersom hon flyttar i helgen.

Sami har varit på utbildning den här veckan, så nästa vecka blir nog inte rolig för honom skulle jag tro.

I måndags bakade Terese och jag jätte goda chokladmuffins med lakrits smak. Carro önskade sådana till deras inflyttnings fest, ska tänka på saken dom var lite småjobbiga att göra.

Nu ska jag göra lite nytta här innan familjen kommer hem och vill ha middag.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Våga vägra låt henne packa själv!

2010-09-30 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0