Jösses amalia


Det börjar bli glest mellan inläggen nu av nån konstig anledning. Dagarna går så fort så jag hinner nästan inte med mig själv.

I söndags åkte Sami och jag i allafall ÄNTLIGEN till återvinningen med allt skräp, så nu kommer vi in i förrådet utan att slå ihjäl oss.

I måndags efter att Terese slutat skolan åkte vi till Solberga så fröken fick en timmes thaimassage. Det var väldigt uppskattat, lite sugen blev även jag men då måste jag ha någon som hämtar mig för det är inte så lyckat att köra själv därifrån.

I tisdags morse åkte jag först och hämtade Carro på Flottsbro, sen tillbringade vi några timmar i SKHLM tillsammans. Vi passade även på att äta Millas goda kräftskjärt sallad.

Vid 14 tiden skjutsade jag henne till jobbet och åkte sen tillbaka till SKHLM för att möta Terese . Även hon och jag gick runt och handlade lite. För min del blev det ett par ljusa jeansleggings, en lång rutig skjortblus och ett par gråa convers.

På onsdagar är ju Terese ledig så då tog vi en tur till Hammarby Sjöstad för ett besök på Adidas Outlet butiken. Lilla fröken handlade lite där bla en jättesnygg jacka, skor, badkläder och strumpor.

I dag åkte jag och handlade med mamma sen passade jag på att fika med henne.

Nu sitter jag här och funderar på vad vi ska köpa till Carro som fyller 20 år på måndag..........inte lätt.

Om en liten stund ska jag fixa middagen, ikväll blir det frukostkorv, potatis och pepparrotssås.

Nu märker man hur fort solen smälter bort snön, det var så mysigt igår när jag var ute med hunden och kunde gå på asfalten för första gången på länge.

Så här vill jag att det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0