Inte bra alls....

I går skjutsade jag Carro till Globen där hon skulle på möte. Jag passade på att köpa födelsedagspresenten till brorsan som fyllde 39 år. Det blev en tur i Globengondolen(hissen som går på utsidan av Globen)

http://www.youtube.com/watch?v=3Gv0lKSRKRY

Vi åkte förbi honom på jobbet och lämnade presenten.

När jag senare skjutsade Carro till jobbet fick jag en migränattack så det första jag fick göra när jag kom hem var att ta en tablett och ringa bror min och tala om att jag inte kunde komma hem till honom som planerat.

I dag på förmiddagen åkte jag över till mamma och pappa. Vi åkte till Kvantum och handlade.

När vi kom tillbaka hem till dom var pappa uppe. Han har blivit helt personlighets förändrad. Mamma frågade om det var någon som hade ringt, Nej svarade han sen en liten stund senare så var det någon som ringt men han kom inte ihåg vem.

I går frågade han vart deras hund var, Pella har varit död i 22 år. Han frågade även om en kompis till dom jobbade fortfarande och han har varit död i 10 år......

Pappa är helt nollställd i ansiktet och har börjat bli "elak".

Jag berättade för honom idag att Terese var på Heron City och spelade bowling med klassen (pappa har tävlat i bowling) han svarade med: Jaha vad är det med det då?.......

Han sover nästan hela dagarna oftast går han och lägger sig direkt efter frukosten och ligger och sover till 15.30 när dom äter middag sen sitter han i vardagsrummet och sover tills 21 när han går och lägger sig för natten.


Terese har lyckats få igång moppen (med min hjälp) så nu är hon ute på en provtur, vi ska ju lägga ut den på blocket snart eftersom den inte kommer att användas så mycket nu när jag har körkort.


Om en liten stund ska jag börja med middagen sen lite senare ikväll ska vi grädda våfflor. Det är även 17 år sedan i dag som Terese Christina Kinderås döptes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0