En tonåring kvar......

I dag är det Carros 20 års dag!!!!!!!!!!!

OBS: Det är ett BAJEN märke på tröjan!
Nu har jag bara 1 tonåring kvar......

I går kom min bror med barn hit och grattade Carro en dag i förskott. Det blev middag och tårta, trevligt.

I dag åkte jag och Carro hem till mamma och pappa så dom kunde gratulera henne båda två. Pappa har ju som sagt väldigt svårt att förflytta sig sig nu så då är det bättre att vi åker till dom.

Efter det "lilla" fika kalaset åkte vi till SKHLM för Carro ville noppa och färga ögonbrynen så det fick hon av mig. När Sami kommer hem får hon våran födelsedags present. Hon kommer att få ett presentkort på 5 st körlektioner.

Terese mötte upp oss i SKHLM efter skolan, hon har troligen fått en lättlätt hjärnskakning. Lilla fröken drömde nåt i natt och dunkade in huvudet i betongväggen..........smart, vi hoppade till i vårat sovrum en trappa upp. Kanske ska madrassera väggarna eller så får hon ha på sig hjälm på nätterna.

Just nu ligger hon och sover på soffan med världens huvudvärk och lite illamående.

I morgon har jag fullt upp nästan hela dagen, 8.30 ska jag till läkaren på VC 13.30 till "tantläkaren" och 18.30 till kyrkan där det ska vara årsmöte. Jag måste ju vara med där eftersom jag sitter i styrelsen och ska bli omvald på 1 år.

Våra årsmöten brukar vara ganska "roliga", vi har en granne som ska ha ordet hela tiden i början är det ganska kul att lyssna på honom men efter ett tag blir det riktigt jobbigt.

Nu ska jag fortsätta med middagen, ikväll serveras det tortellini.

Återigen stort stort GRATTIS CARRO på 20 årsdagen!!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

där av alla jädrans prickar på min kropp FORTFARANDE!?

2010-03-16 @ 13:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0