Det var länge sedan...

Oj vad länge sedan det var som jag skrev något här. Dom senaste veckorna har jag verkligen mått piss. Värken har varit riktigt jobbig. Sen har det ju inte varit så roligt med magen heller. Både magkatarren och laktos skiten. Det är ju fan mejeriprodukter i nästan allt, i alla fall allt som är gott. Jag är så sugen på mjölkchoklad men det misstaget gör jag inte om en på ett tag.

Den här veckan har Terese haft sportlov, fast hon har jobbat på Flottsbro hela veckan. Jag har varit så snäll och skjutsat henne varje morgon och hämtat nästan varje kväll. I helgen är hon ledig, det ska bli så skönt att få sova utan att behöva vakna av väckarklockan.

Sami har jobbar över varje dag den här veckan, han skulle behöva massor med fler timmar på sitt dygn.


Nu ska jag läsa klart Idol Andreas Carlssons bok, riktigt bra är den. Kan verkligen rekomendera den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0