Vad fort det går.......

Jaha, då har det snart gått en till vecka. Tiden springer förbi så snabbt.

I måndags var jag på vårdcentralen, det blev lite prover tagna eftersom jag har fått så mycket blåmärken utan att jag har gjort något. Sen är jag ju så trött hela tiden. Jag somnar jättefort på kvällen men vaknar flera gånger per natt och snurrar.

I tisdags åkte jag till landet och hämtade hem hela gänget, det blev en proppfull bil med packning 4 personer och 2 hundar.

I går åkte jag med mamma och handlade, även då följde pappa med.

I dag ska jag skjutsa en kompis till Nacka sjukhus. 

På söndag kommer Fanny och Oliver hit, jag ska vara barnvakt tills på torsdag nästa vecka. Brorsan ska till Dalarna och jobba så då får fasters älsklingar vara här och busa under tiden.


Om en liten stund kommer Terese hem, hon har varit hos sin kille.

Carro har vi snart glömt bort hur hon ser ut.......hon bara jobbar o jobbar.

I dag kommer förmodligen våra grannar hem, det blir skönt för då har jag Josefin att "leka" med.

På lördag ska jag iallafall kolla på det stora Bröllopet, jag håller mig till tv sändningen. 

Kommentarer
Postat av: c

jag tjänar pengar!! :D

2010-06-20 @ 12:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0