Ojojoj

Tiden går fort när man har roligt heter det visst.....

Veckorna som gått sedan jag skrev senast har varit som vanligt ungefär. Vädret har det ju inte varit något fel på direkt.

Förra lördagen åkte Sami hoj med Robban till Norrtälje. Jag passade på att åka till Rullebo och fika med svärmor.
I söndags tog Sami och jag hojen och åkte in till Djurgårdsbrunns kanalen och satt där i solen och åt mjukglass.

I veckan som var nu följde jag med och kollade på Josefin´s skolavslutning, sen blev det Millas sallad på deras altan. Väldigt gott och trevligt.

I torsdags skjutsade jag mamma till läkaren innan vi åkte och handlade.

I fredags åkte pappa och jag till Boris som bytte nån grej på min bil, sen åkte vi hem till mamma och pappa och fikade.

Direkt när jag kom tillbaka hem så var det dags att skjutsa Terese, Michelle och Loca (M´s hund) till landet.
På vägen dit fick jag även premiär åka bilfärjan själv från Slagsta till Jungfrusund. Det var inte så läskigt.

Terese farfar var snäll som kom över med båten och hämtade tjejerna och ALL packning. Jag blev bjuden på en trevlig fikastund hos min fd svärfar och hans sambo.
Blev sen skjutsad tillbaka med båten och utsläppt genom bommen och kunde börja min resa hem.

Det blev ett stopp på MAX för att köpa med middagen hem.

I dag på eftermiddagen åkte vi och köpte en ny kaffemaskin, ÄNTLIGEN får vi gott kaffe igen!!!!!

Vi passade även på att boka flyg och hotell till bröllopet i Finland. Vi flyger den 9 juli och kommer hem den 11 juli. Bo kommer vi att göra 2 nätter på Hilton!
Från hotellet till stället där bröllopet ska vara är det bara 1 km, skönt när det är så nära.

Just nu har jag ingen aning om när jag ska hämta tjejerna från landet, antingen blir det imorgon eller måndag.

Jag ska även till min läkare på måndag.

Nu ska jag kolla på film med min man innan lopplådan kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0