Ont ont ont & ännu mera ont

I dag har jag haft riktigt ont, så himla ont så jag blir illamående.

Vi har inte gjort ett dugg idag över huvud taget. Bara suttit på soffan och kollat på skidor i alla former på tv.

I går jobbade Sami 5 timmar. Carro jobbade även hon medans Terese tillbringade hela dagen med att åka bräda på Flottsbro.

I dag åkte Sami och Terese över till Familjen T för att hämta två hyllor som Terese ska ha på väggen i sitt rum.

Jag fick lite nyheter om pappa i morse när jag pratade med mamma:

Nu kommer ASIH varje kväll och ger honom en morfinspruta och sen är det tal om att dom ska försöka sätta in en Port-A-Cath och en morfinpump. Han ska till sjukhuset 3 dagar den här veckan.
    


I morgon är det tänkt att jag ska jobba igen mellan 13-17, som det känns nu blir det inget med det. Hoppas verkligen att det är bättre efter en natts sömn. Dom här skoven brukar ju hålla i sig mellan 2-4dagar innan det blir bättre.

Morfar har tydligen börjat glömma å äta nu, personalen på hemmet talade om det för mamma så nu ska dom förmodligen fixa nytt beslut från stadsdels nämnden att dom ska hjälpa honom med maten också. Han är ju 93 år och en stroke bakom sig.

Nu är det snart dags för En annan del av Köping och sen Johan Falk. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

fy vad jobbigt för dig att ha så ont, den biten har ju inte jag så jobbigt med men det är så jobbigt att vara så orklös, att inte orka NÅGOT!

Jag har haft en Port-A-Cath och det fungerade kanaon!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0