Nu får det vara nog.....

Nu vill jag ha SOMMAR! Vi har ju haft en vit jul och nyår så det räcker nu. Herregud i Norrland töar det och här är det fortfarande kritvitt och -10 grader. Snacka om upp och ner vända världen......

Min värk tycker tydligen om mig just nu eftersom den inte vill släppa taget ännu. I går var jag helt sänkt, hela förmiddagen gick jag runt runt i vardagsrummet, kunde inte sitta alls. Provade att sätta på ett Voltaren värmeplåster, kändes lite bättre men inte helt ok. Kanske ska köpa några till så det finns hemma i alla fall.

I dag på förmiddagen gick jag och Carro till SKHLM och handlade, hade inte fixat att få hem "dramaten" utan hennes hjälp. TACK SNÄLLA!!!

Sami jobbade över igår, han kom hem vid 20 tiden. Det blir nog samma sak hela veckan och även i helgen verkar det som.

I går fick pappa sin morfinpump (kommer att få en annan snart) så nu går han omkring med en liten handväska.
I dag har han varit på SÖS för att personalen skulle rita och berätta lite. I morgon är det ju åter igen dags för smärtstrålning.

Nu ska jag ta en runda med hunden innan det är dags att fixa middagen, misstänker att Terese kommer hem från praktiken snart.

Kommentarer
Postat av: Camilla

skickar styrkekramar för din värk

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0