Köra bil, köra bil, köra bil

Det ända jag gör nu är att köra bil. Det är så kul.


I går åkte jag hem till min kära mamma för att fira hennes 64 års dag!  Där blev vi serverade fika och tårta. Jag stannade kvar och åt en väldigt god middag.

Väl hemma igen hjälpte Sami och en av grannarna Terese att sätta upp hennes nya väggskåp. Det blev jättefint. Nu är det bara upp till mig att åka iväg till sopstationen med all skit som ska kastas.

I dag skjutsade jag Terese och 2 av hennes tränarkopisar till Söder. Jag är så imponerad av mig själv att jag fixade att köra inne i STOCKHOLMS CITY.

Sami har tillbringat större delen av helgen med att fixa klart lite hos grannarna.

I morgon ska jag till sjukgymnasten igen. Just nu känns det som det inte ger något alls, tycker inte att det har blivit bättre. Själva övningen jag ska göra är skön när jag gör den men sen gör det nästan mer ont.

Nu ska jag kolla klart på Blåsningen innan jag ska på date med Johan Falk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0