Jaha ny vecka igen

Måndag igen då. Skönt att det snart är fredag.....

Ett tag igår var det osäkert om Sami skulle gå till jobbet idag eller inte. Han hade feber och var/är förkyld. Han lyckades i allafall pallra sig iväg i morse, men vi får väl se hur det blir i morgon. Det är ju inte så kul att vara hemma från jobbet när man har så himla mycket att göra som han har just nu. Han skulle kunna jobba dygnet runt ett bra tag som det är nu.

Jag hade tid hos sjukgymnasten klockan 11 idag. Han gjorde en ordentlig genomgång av hela ryggen. Jag fick en övning som jag ska göra en gång i timmen unden hela dagarna nu.

Jag skulle även undvika att sitta i soffan utan sitta på en stol med ett stödi svanken. När det börjar göra ont ska jag stå upp i stället. Sen skulle jag sluta med hund promenaderna om jag får ont.........hallå vem ska då gå ut med henne på dagarna??????

I dag ska Terese åka till Flottsbro efter praktiken, den här gången SKA hon åka bräda med en kompis. Hon skulle ju ha åkt i lördags och igår efter jobbet men då blev det ju övertid för henne.

Det har snöat hela dagen idag, små små flingor men ändå. Jag vill inte ha mer snö nu. Det är dags för vår och sommar.

Om en liten stund är det dags att lufta hunden igen och sen fixa middagen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Beror det onda i ryggen på fibron?

Hahaa kan inte Zita gå ut själv?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0