Åter igen är det helg

Jaha då var det helg igen då. Vi skulle ju ha åkt upp till Jämtland egentligen den här helgen på 50 års kalas. Nu blev det inte så för Sami var tvungen att jobba, Carro jobbar och Terese ska jobba i morgon.

Just nu är det bara jag och hunden här hemma eftersom Terese är på Flottsbro och åker bräda, Carro jobbar och så även Sami. Kul familj man har.........
Nej det är bra att dom är ansvarstagande min man och mina barn.

I går hade jag en riktigt dålig dag, jag hade sådan fruktansvärd värk så jag var illamående. I dag är det betydligt bättre, illamåendet är borta det är bara värken som sitter där.

Jag känner att jag skulle behöva värme nu. Det var inte kul i går kväll när det var -18 grader, nu är det -15.

På måndag ska jag jobba igen mellan 13-17 så även onsdag.

Jag har precis tagit bort alla julsaker nu, bytt gardiner och packat ner granen. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fyy vad jobbigt med sådan värk =( skit sjukdomar säger jag =(

Ja du då var alla julsaker borta och snart ska de fram igen ;-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0