Ensam hemma

Jaha då var det helg igen. Den här veckan har INTE varit rolig alls. Jag har haft jätteont.
Jag har träffat mamma och pappa en hel del.

I tisdags åka jag och storhandlade, det behövdes verkligen. I torsdags hjälpte jag mamma och handla. Passade på att fika hos mamma och pappa efter handlingen.

I fredags fick jag en akut tid till läkaren, tydligen har jag en inflammation i höger axel och sen ska jag hålla upp med mejeriprodukter i 2 veckor. Läkaren misstänker att jag har blivit laktosintollerant. Gissa om jag var sugen på glass, mjölk mm resten av dagen.
Jag äter ju yogurt till frukost varje morgon och mjölk till middagen. I dag blev det kräm på morgonen och redan nu känns det mycket bättre.

Jag har ju inte ätit mejeriprodukter på 1 dygn och det bubblar inte så Herr Doktor kanske har rätt, det är ju bara bita i det sura äpplet i 2 veckor och se.

I morse skjutsade jag Terese till Flottsbro, hon skulle åka bräda med en av Samis jobbarkompisar. Carro är på Lidingö på gymnastiktävling.

Jag skjutsade Sami till Heron City där han skulle på fest med en kund, nu på dagen skulle dom se ett uppträdande med Måns Möller. Lite senare skulle dom till Berns Salonger.

Jag ska förmodligen hämta min kära man inne i stan i natt...........usch usch.

I kväll är det Melodifestivalen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0