25 minus grader.........

I morse ringde Terese och frågade om jag ville/kunde hämta henne vid Huddinge Sjukhus.Hon hade sovit hos sin pappa i natt och försökte ta sig till skolan på morgonen vilket inte gick så bra. Hon lyckades bara ta sig från Tullinge till HS sen kom det inga bussar.


Det var bara till att hoppa i bilen och hämta henne, hon frös riktigt ordentligt efter att ha stått ute i 50 minuter i -25 grader.

Jag åkte vidare sen till mamma för hon skulle till banken och sen handla lite.

Jag passade på att fika med mamma när vi kom tillbaka hem till dom. 

Innan jag åkte i morse såg jag lite av Sverige-Finlands matchen som VI vann med 3-0, kanske därför min älskade man inte har ringt hem under dagen idag........

I dag hemma hos mamma och pappa satt pappa med dropp eftersom han inte dricker så mycket. Han skulle även få näringsdropp under natten. Illamåendet som han har beror tydligen på penicilinet som han får intravinöst.
I morgon ska han till sjukhuset såvi fårse hur det går.

Snart är det i alla fall dags för mig att fixa middagen till min familj.

Min överkänslighet mot laktos är INTE rolig, i lördags åt vi pizza  och igår gjorde vi toast vilket inte var så lyckat för jag vaknade kl 01.30 inatt av sån jävla magknip. Det var ju ost i pizzan och mjölk i toastbrödet. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0