1 Februari 2010

Ny vecka och lite närmare våren. Jag vill inte ha snö längre, nu vill jag ha sommar och värme.

Man är ju inte lite avis på ett par av våra grannar som åker till Thailand på onsdag, dit skulle jag gärna åka igen.

Nu i helgen har jag mått piss, ont ont ont. Bilåkning har det blivit i allafall, tjejerna har hämtats och lämnats.
Terese har varit hemma från praktiken idag, hon har sån fruktansvärd hosta.

I morgon ärdet sjukgymnasten som gäller, eventuellt blir det avbokning om jag har lika ont. Har en tid på fredag också.

Pappa ska till sjukhuset i morgon, då ska dom rita ut vart han ska smärtstrålas någonstans på onsdag.

Just nu är Sami ute och övningskör med Terese för första gången, deras handledarpapper kom idag. Hon var jättenervös.

Nej idag blev det en riktigt tråkig blogg, inspirationen saknas känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0