Oj vilken helg!!!!

I fredags vid 16 tiden ringde det på dörren, utanför stod det en blombukett. En underbart fin bukett med 9 rosor i 3 olika färger, på kortet stog det "För att du är Bäst/C"  Tack snälla söta Carro!!!

När Carro kom hem talade hon om att hon skickade blommorna för att jag var så snäll och skjutsade i henne och M till stan på torsdags kvällen och för att hon skulle jobba i Trollhättan på min födelsedag i morgon.

Lördagen började med att jag skjutsade Carro till Rosersberg eftersom hon skulle vara barnvakt åt sina kusiner under dagen.

Väl hemma igen var det städningen på gården som gällde. Under grillningen blev det lite turbulent, vissa av grannarna har inte alla hästar hemma om jag säger så.

På eftermiddagen tog jag Samis bil och styrde kosan mot Centralstationen för att hämta min älskade man och R som kom hem. Jag trodde det skulle vara lite läskigt att köra en så stor bil som Sami´s inne i stan men det gick jättebra.

I går var jag iväg på Lyran och fikade med en blogg kompis, underbart trevligt sällskap. Vi satt ute, drack kaffe och njöt av den goda räkmackan. I 3 timmar satt vi och pratade. När vi skildes åt bestämde vi jag ska åka till henne och barnen snart och få uppleva deras "gårdsliv".Det ser jag verkligen fram emot.

Vi hade grill premiär igår, det blev Souvlaki. Så gott så.

I dag funderar jag på om jag ska ta och åka iväg och köpa lite blommor och plantera lite.

Sen vill jag passa på att Gratulera Terese som har namnsdag idag, GRATTIS!!!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

2010-04-27 @ 08:33:49
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Tack snälla, det värmer...

Åh va härligt med blommor, det va du värd!!!

Va rädd om dig.

massa med kramar

2010-04-27 @ 10:10:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sirpa

Tack gumman för en underbar fikastund!!



Jag ser framemot att du kommer och har Gårdsliv med oss... VÄLKOMMEN!!



GRATTIS ännu en gång på födelsedagen!!



Kram vännen <3

2010-04-27 @ 13:28:16
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0