Torsdag hela dagen idag

Jag har precis kommit in från en långpromenad med hunden. Det var riktigt skönt ute idag.

I går fick både Zita och jag främmande. En "gammal" gymnasiekompis Anneli och hennes 2 hundar kom hit och fikade. Hundarna funkade jättebra ihop, dom sprang i åttor på tomten och lekte.

På förmiddagen igår hann jag även med ett besök och lite lunch hos mamma och pappa. En av sköterskorna från ASIH kom dit, vilken underbar människa.

Pappa har så fruktansvärt ont, men dom hoppas att det blir lite bättre snart. En av biverkningarna efter en smärtstrålning är ju att man kan få lite ondare innan det blir bättre, och pappa har ju blivit strålad på 5 olika ställen 5 dagar i sträck.

Vid 14.15 i dag ska jag hämta Terese i skolan, hon ska lämna över en present till sin morfar som hon har svetsat i skolan.

Efter middagen i kväll ska Sami och jag åka och handla med mamma.

I morgon tar jag nog en sväng ner till morfar och hälsar på honom en stund.

Lördag morgon vid 9 tiden kommer fasters älsklingar hit igen för att sova över. Huliganerna blir hämtade på söndag förmiddag.

 




Nu ska jag springa in i duschen så jag är klar när Terese slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0