Solig tisdag

Oj oj jag har tappat bort några dagar. Så nu blir det en liten sammanfattning.

I söndags tog Sami och jag en promenad med hunden hem till mamma och pappa. Vi var där en väldigt kort stund för pappa hade jävligt ont och skulle lägga sig och vila.

Zita fick i allafall leka med sin gamla hundkompis Rea innan vi gick hem igen. 

En tripp till affären blev det så vi fick middag även i söndags.

I söndags hade Sami och jag 10-årig förlovnings dag........tiden går så fort.

I går hände det inte mycket, Terese kom hem vid 10 tiden och talade om att hon egentligen inte skulle ha varit i skolan för lärarna skulle fixa i verkstadssalen.

Efter middagen åkte vi på husvisning i Grödinge, jättefint hus men lite för litet. Vi kollar vidare, en vacker dag kommer vi helt säkert att hitta vårat drömhus.

I dag har jag som vanligt varit på möte/träff inne i stan, det är samma tid nästa vecka.

I morgon är Terese ledig från skolan som alltid på onsdagar. Sin matteläxa gjorde hon direkt när hon kom hem idag. Det har nog aldrig hänt tidigare, då har man fått tjata som sjutton på henne att läxorna ska göras.

På lördag-söndag ska jag/vi vara barnvakt åt Fanny och Oliver igen, föräldrarna ska på bröllop.

Mamma berättade att pappa är trogen sin rullator, han tar det till och med ut på balkongen.

Nu ska jag kolla klart på kändisdjungeln.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0