Oliver är här igen

I går på förmiddagen ringde telefonen, en man presenterade sig och sa att han ringde från Skärholmens Blomstercity. Dom skulle leverera blommor till mig på eftermiddagen. Jag hade en liten misstanke om vem det kunde vara ifrån men det var ändå ganska långsökt.

Under tiden passade jag på att promenara med hunden och så åkte jag iväg och handlade.

Terese kom hem efter skolan och hade med sig Sara och 2 klasskompisar. Trevliga människor.

Blombudet kom och mycket riktigt så var dom från den jag misstänkte.
På kortet stod det "Förlåt för den förstörda nattsömnen"

Tack snälla Andreas för dom jättefina blommorna!!!!!!!!

Som jag sa till honom i telefon så är det helt ok att han ringer mig varje helg på nätterna..................

Nu är lillskiten Oliver här igen, hans dagis är stängt idag så då får han vara hos faster.  Vid 11.30 ska han ner till Terese i skolan och vara med henne där tills hon slutar.

Jag ska ju in till stan på möte klockan 14 idag, det brukar ju ta ungefär 1 timme.

Nu ska jag busa lite med Oliver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0