Måndag hela veckan....................

Oj oj jag har glömt bort min blogg i flera dagar. Veckorna går så fort så jag hinner inte med själv känns det som.

I torsdags var jag på mitt mötei stan som vanligt. Vi har även hunnit med att köpa en ny tvättmaskin. Jag passade på att städa ordentligt i tvättstugan så nu är det så fint där inne. Undrar bara hur länge det kommer vara det....

I torsdags när jag skulle ta moppen för att åka till Kvantum i Kurvan för att handla så hamnade jag i världens hagelskur. Jag kan säga så mycket som att det gör jävligt ont med  allt hagel som kom på benen där byxorna satt tajt och var blöta, fy fan. Det är ju tur att man har hjälm på sig annars hade man nog fått hjärnskakning.

När jag väl kom fram till Kvantum var det helt vitt på backen.Jag smög omkring inne i affären och försökte krama ur allt vatten ur kläderna.

Det tog många timmar innan jag fick upp värmen i kroppen igen.

I lördags var Sami och jag på Robbans födelsedags kalas. Där blev det jättegod smörgåstårta och vanlig tårta.

Vi kom hem 01.30, Carro var ju hemma med hunden så det var bara för oss att lägga oss och sova på en gång.

I går åkte vi på en husvisning i Pershagen på dan, huset var jättefint innvändigt men SÅÅÅÅÅ mycket att göra på utsidan. Vi fortsätter att leta och se om vi hittar vårt drömhus någongång, vi sitter ju inte i sjön direkt.

I morgon är det stan som gäller för mig igen.

Om en stund ska jag och hunden ta en långpromenad i det underbara höstvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0