Lördag om några minuter

På förmiddagen så åkte jag till morfar och tog med honom i rullstolen till affären. Sen höll jag honom sällskap när han åt lunch.
Hoppade sedan på moppen och åkte hem till mamma och pappa. Mamma behövde "pappavakt", hon ville inte lämna pappa själv när hon skulle handla.

På morgonen kunde pappa knappt gå. Under tiden som jag "vaktade" pappa låg vi i sängen och kollade på tv.

När mamma kom tillbaka så tog det inte lång tid innan sjukgymnasten kom dit med en rullator till pappa. Han hade bett om en själv. Han har ju gått med mamma framför sig och händerna på hennes axlar, då har det inte gjort lika ont på honom.

Mamma och jag passade på att fika medans pappa låg och vilade.

I morgon ska vi åka in till söder och köpa  en reservdel till morfars rakapparat. Sen blir det nog en sväng till mamma och pappa.

18.30 i dag skulle pappa vara på SÖS igen för smärtstrålning, han ska förmodligen dit på måndag och tisdag också. Det skulle vara sammanlagt 6 strålningar.

Just nu är huset fullt med "barn", Terese kille Daniel, hans brorsa Henke och hans tjej ska sova här i helgen. I morgon ska dom först in till stan sen vidare till Terese pappa för kräftskiva.

Nu ska jag krama min kudde, den skriker efter sällskap just nu.


Kommentarer
Postat av: diana ♥

Fin blogg du har! Har just nu tävling på min blogg om valfritt personligt namnsilversmycke, var gärna med och tävla!! =) ♥ Kram

2009-09-12 @ 20:26:03
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: diana ♥

Vad kul att du är med och tävlar om namnsmycket! =) Supersöta smycken på den sidan, har själv ett som är på väg med älsklingens och mitt namn på! Kram

2009-09-14 @ 17:41:37
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0