I morgon är det fredag

I går åkte jag över till mamma och pappa för att lämna ett par värmekuddar som pappa ska använda vid provtagningarna. Tydligen ska det vara lättare om man värmer stället som dom ska sticka i.

Min lilla pappa och även då mamma tillbringade HELA gårdagen på sjukhuset för röntgen och smärtstrålning.
Även i dag har det varit sjukhusbesök som har stått på schemat. Först var dom på KS för röntgen av thorax/buk sen vidare till SÖS för smärtstrålning igen. Så kommer det även bli i morgon och måndag.

Jag pratade med mamma i telefon för en stund sedan och då hade hon fått hjälpa pappa av med kläderna för han hade så fruktansvärt ont. Hans vikt låg häromdagen på 71 kilo, inte mycket för en pappa som är 183 cm.

I morgon eller på lördag ska vi åka in till stan och köpa en reservdel till morfars rakapparat. Så det lär ju bli lite körning för min del.

I går hittade en gammal kompis/granne mig på stayfriends sidan och facebook. Riktigt roligt, han bor i Taiwan sedan flera år tillbaka. Vi chattade ett par timmar i gårkväll.

Annars då, jo dag har jag haft migrän så det har inte hänt så mycket. En hundpromenad på förmiddagen och sen var Terese så snäll att hon gick med hunden på eftermiddagen.

Just nu sitter min man och kollar på Överlevarna på tv, jag orkar inte kolla på den. Efter första avsnittet ledsnade jag.

Nu är det dags att vila mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0