Storm utanför.......

I dag åkte jag som avtalat in till Söder för en "säljutbildning" för det företaget där det är meningen att jag ska arbetsträna.

Vet inte riktigt vad jag tycker just nu, min magkänsla säger BACKA och den brukar ju stämma ganska bra. Ska i allafall prata med dom i slutet på veckan och träffa dom igen på tisdag.

Hur det var mer på mötet och stället lämnar vi åt sidan.

Efter utbildningen åkte jag förbi Carro på hennes jobb, där fick jag träffa deras "jobbhund" Bamse. Han är en renrasig Newfoundland, herregud vad stor han var men så otroligt gullig. Funderade ett tag på att ta med honom hem på moppen......


Pappa var på sjukhuset igår och fick svar på proverna som ASIH tog i måndags. Hans vita blodkroppar var väldigt låga, blodtrycket lite högt och hans PSA var nu uppe i 475 (ska vara under 2).

Jag funderar allvarligt på om jag inte snart ska ringa VC och höra varför min förkylning inte försvinner, jag har ju dragits med den nu sen den 9 augusti det känns som det räcker nu.

Vad det stormar utanför nu, värsta höststormen. Vid området innan vårat var det ett träd som hade blåst omkull/av, jag är lite orolig att eken som står utanför våran tomt på baksidan ska blåsa sönder.......

För en stund sen när jag var ute med hunden kom det en polisbil åkande på gångvägen, polisen frågade mig om jag hade sett en man i bar överkropp.......VA?????  nej inte mycket.
Han hade tydligen försvunnit från en brottsplats.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tv, i kväll börjar ju Stockholm-Arlanda igen så då kanske man får se svärmors sambo igen......haha.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Fy vad jobbigt med en så långdragen förkylning. Hoppas den försvinner nu!



Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling nu. Du kan vinna ett valfritt smycke (bla, Oxxo Design). Perfekt lyx tycker jag :)

2009-10-07 @ 20:04:54
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: julia

Hoppas din förkylning blir bättre snart... Å du, bättre att kolla upp de än att vänta!!!

kramar

2009-10-09 @ 10:20:51
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0