Snart höstlov

Helgen har passerat i rasande fart även den här gången.

I lördags hjälpte Sami en granne med lite grejer. När dom åkte i väg för att handla material passade jag på att följa med och handla middagen.

I går åkte vi till Sigtuna och hälsade på svärmor, det var även premiärtur för hunden i nya bilen.

Nu är det förmodligen bestämt att julen ska firas hemma hos oss, det kommer att bli svärmor + sambo,svägerskan + sambo och barn. Det kommer att bli en hög ljudnivå men samtidigt roligt. Jag vet fortfarande inte vart Carro och Terese ska vara men det avgör dom själva.

Den här veckan ska jag börja arbetsträna, 10 timmar i veckan ska det vara. Just nu sitter jag bara och väntar på listorna som jag behöver för att kunna sätta igång.

Nån kväll den här veckan är det även dags för en tripp till återvinningsstationen.

På torsdag fyller Zita 6 år!!!!!!!
 

På lördag ska vi ha den årliga höststädningen i området.

Just nu sitter jag och väntar på att min man ska komma hem från jobbet så vi kan äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0