Redan oktober......

Det börjar bli glest mellan inläggen nu märker jag. Förra veckan hade jag huvudvärk i 4 dagar, sen kom förkylningen tillbaka som ett brev på posten.

I lördags satt jag, Carro och Sami med en varsin laptop i soffan och tävlade i vem som kunde snora mest.
Alla tre satt/halvlåg och snorade, hostade och nös i kapp. Middagen blev kebabrulle.

Vi kollade på alla 8 avsnitten av Medicinmannen på dvd.Det har aldrig hänt att vi kollat på film i 6 timmar.........mysigt var det i alla fall.

I går skjutsade vi smygbajaren till Söderstadion där jobb väntade.

I morgon ska jag till stan igen då ska jag träffa en kille som eventuellt har ett jobb till mig för arbetsträning, fick bara lite vaga uppgifter när Barbro ringde. Ska bli spännande att se vad det är för företag.

I går skulle min älskade mormor ha fyllt 95 år, usch vad jag saknar henne.

Pappa mår tydligen riktigt bra nu,det märks att smärtstrålningen och kortisonet. Jag har ju utfärdat besöksförbud eftersom vi inte vill att pappa ska bli förkyld.

Han har fått minska ner kortison dosen nu till 8 tabletter på dag. Han följer med mamma och hälsar på morfar.
I dag skulle ASIH komma och ta prover och i morgon ska dom till Radiumhemmet på läkarbesök.

Nu har Terese åkt till sin träning sen är det "pappavecka" för henne.

Carro jobbar på, kliver upp okristligt tidigt varje dag och åker till jobbet.

Min man däremot har lite svårt att komma upp, i morse kom Terese in till oss fem över sju och frågade hur länge han skulle sova. T var sååååå snäll och gick ut med hunden åt honom.

Det har ju blivit lite övertid nu för Sami den senaste tiden plus förkylningen så tom jag kan fatta att han är trött.

Nu är det dags för hunden att fåsin mat, jag väntar på min man.


Varje dag ser det ut så här just nu, Zita fäller nåt fruktansvärt...............fy.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Kul, vill höra mer om det där jobbet sen!

2009-10-06 @ 08:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0