Nu är det fredag igen

Oj vad tiden går fort när man har roligt......

I går åkte jag med Terese och Daniel till SKHLM där dom (Daniel) skulle handla lite. Jag passade på att gå upp till morfar och hälsa på. Mamma och pappa var ju där också.

Under tiden jag var där passade pappas ASIH läkare på att ringa, hon talade om att pappas högra? lårben håller på att smulas sönder.....

Vad händer/gör dom om/när det går av???????

Efter "morfarbesöket" mötte jag upp T & D för vidare färd till Vårberg. Där tillbringade vi 1 timme innan det bar av till Kungens Kurva där Terese skulle till Skopunkten. 3 par stävlar/kängor rikare åkte vi slutligen hem.

I dag fick jag Daniel att köra mig till Kvantum så jag kunde handla middag och slapp ta moppen, det är ju svinkallt ute nu.

Jag hann även med och jobba en stund idag, gick helt ok.

I morgon kanske vi åker till min bror så vi får se den lilla hundvalpen.

Nu ska jag kolla på Idol.

Kommentarer
Postat av: camilla

vad får du göra när du jobbar?

2009-11-12 @ 23:11:22
URL: http://anncamilladanielson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0