Flera födelsedagar idag

I dag är det fredag och helgen är här igen. I eftermiddag när Sami kommer hem från jobbet ska vi åka till Rosersberg och gratulera min svägerska Jana som fyller 35 år. Där ska det serveras smörgåstårta, gott gott.

Mamma och pappa tar färdtjänsten dit, vi får se om dom kanske åker med oss hem.

I dag fyller även min fd svägerskas man år, Grattis till Mattias!

I går fyllde min fd svärmor Yvonne 60 år, ungarna var ute och åt middag med henne igår. Tänk att det är exakt 20 år sedan tjejernas pappa och jag gratulerade hans mamma mitt i natten med Grattis farmor........usch vad tiden går fort.

I helgen ska vi försöka åka till sopstationen och slänga massor med skit, bla den trasiga tvättmaskinen och allt annat som tar plats i förrådet.

På förmiddagen åkte jag till SKHLM och köpte massor med presenter till Jana som hon ska få, hoppas bara att hon blir glad.

Om en liten stund ska jag hoppa in i duschen så jag är klar när Sami kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0