Värsta veckan på länge

Den här veckan har inte varit rolig, fy fan vad ont jag har haft och fortfarande har. Jag är trött, trött och trött. Har haft ganska svårt att somna på kvällarna sen vaknar jag en hel del gånger varje natt och snurrar.

Nästa vecka MÅSTE jag ta mig i kragen och ringa min läkare, det är dags för nya prover och recept.

I onsdags åkte Sami till veterinären med Zita, hon fick sina vaccinationer så nu kan hon träffa sin "kusin" River.


I morgon ska Terese, Sami och T´s pappa på handledarutbildningen så lilla fröken får börja övningsköra.

Söndag ska vi förmodligen hem till svärmor för Sami ska hjälpa dom med sin dator.

I torsdags fick pappa reda på att det har kommit massor med nya metastaser i skelettet så nu är det en remiss skickad för strålning.


Snön som kom igår blev det ju inget av, det spöregnade ju på kvällen och natten. Jag som vill att det ska vara snö ute det är ju så fint.

Kommentarer
Postat av: camilla

Tråkigt med din pappa, jag beklagar

kram

2009-11-12 @ 23:09:26
URL: http://anncamilladanielson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0