Värken finns där......

I går tillbringade jag i stort sett hela kvällen själv här hemma. Carro var hos sin pojkvän. Terese var och jobbade som simtränare. Sami var även han och jobbade, han kom hem 23.30. Det kommer tydligen bli övertid i morgon också.

I dag fick jag kallelsen till MRT röntgen, ska dit den 3 december 9.10. Ska bli skönt att få det gjort. Jag ska vara där lite tidigare så jag får stesolid innan, det är ju ingen höjdare att åka in i det röret med panikångest.


I dag har jag bakat 4 limpor, dom var så lätta att göra.
Jag har jävligt ont i ländryggen, armarna och övre delen av kroppen. Dom dagarna när det gör så ont blir magen helt knäpp och jag blir illamående. Det är så fruktansvärt jobbigt.
Det känns även som att huvudet går i slowmotion.


Terese skickade sms till mig på dagen i dag och skrev: Jag är jätteglad, jag får komma tillbaka efter jul:) då ska jag vara där i 1 månad!!!!!
Hon är så duktig min lilla mekaniker.

Nu ska jag försöka vila en liten stund innan middagen ska serveras.

Kommentarer
Postat av: camilla

Duktig du är som bakar, fattar inte vart du får energi ifrån men det kanske är ME för min del som gör mig så orklös och säkert psyket också

Det komer gå jätte bra med röntgen , jag har gjort den med och har ju panikångest.

Kram

2009-11-25 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0