Sovit som en kratta

I natt sov jag hela natten, ja förutom när jag bytte ställning i sängen. Då gjorde det så jävla ont så jag höll på att börja gråta. Kunde knappt andas.
Vi har ju ändå ställbara sängar, jag fixar ju inte att ligga helt plant på rygg så jag höjer ju upp både huvud och fot ändan. Tyvärr var jag så trött i natt så jag missade att sänka ner sängen, jag brukar göra det i sömnen men inte inatt. Ställning blev med andra ord att jag sov som en märla.......



Det tog mig flera timmar på förmiddagen innan jag kunde börja röra mig som en människa igen.
På måndag måste läkaren kolla igen min kropp ordentligt för så här ont som jag har haft nu dom senaste veckorna är inte roligt.
Triggerpunkter.

På alla dom här röda punkterna och lite fler ställen har jag ont på, värst är det i övre delen av kroppen.

Terese trivs fortfarande som fisken i vattnet på sin praktikplats. Hon riktigt lyser när hon kommer hem. Jättekul!!

I morgon ska jag försöka ta mig in till stan på möte igen, sen är det läkarbesök med Carro som gäller.

Pappa ska in till sjukhuset i morgon på smärtstrålning.

Nu är det nog lika bra att börja förbereda middagen det ska serveras hemmagjord pyttipanna.


Kommentarer
Postat av: camilla

Usch stackare att du har så ont :(

Jag är jätte öm uppe vid axlarna, det går inte att massera där...

Hoppas att du inte har så ont i natt, att du sover gott

kram

2009-11-12 @ 23:00:40
URL: http://anncamilladanielson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0