Ny vecka igen.....

I går åkte vi till svärmor, Sami skulle hjälpa dom med datan. Fika , prat och trevligt umgänge.


På vägen hem åkte vi förbi hos brorsan så Zita fick träffa sin "kusin". Dom har ju köpt en JackRussel valp som nu är 11 veckor och heter River.

Zita var inte så imponerad av River, hon ville springa efter Fanny och Oliver istället. River skällde och skällde med ingen blev rädd.
Han åkte omkull ett par gånger när han stod bakom Zita som viftade på svansen............

Eftersom vi kom hem så sent igår vart det en sväng till grillen och en pizza beställning.

I morse hade jag klockan på väckning så jag kunde ringa vårdcentralen och boka tid till Carro och mig. Carro fick tid på torsdag och jag ska dit på måndag.

Terese är ute på praktik nu och ska vara det i 2 veckor, hon skickade bilder på dom 2 hundarna som också "jobbar" där, så söta så.


Om en liten stund är det hög tid för mig att börja med maten, vi ska äta köttfärslimpa, brunsås och kokt potatis.

Kommentarer
Postat av: camilla

MUMS med köttfärslimpa :)

2009-11-12 @ 23:05:34
URL: http://anncamilladanielson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0